poniedziałek, 13 maja 2013

wypadanie : winowajca (?)

Na początku układania mojej niby idealnej pielęgnacji jedną z pierwszych czynności była zmiana szamponu, oczywiście sięgnęłam bo sławny BABYDRAM. I tak myłam nim włosy codziennie, raz w tyg (a może i rzadziej) myłam Barwą dla oczyszczenia. A włosy wypadają i wypadają. Wczoraj umyłam włosy normalnym szamponem, jeszcze jakiś Palmolive sprzed włosomaniactwa(ale to było przyjemne!:D). Włosy przy samym myciu mi nie wypadały, wypadają przy nakładaniu odżywek/masek, mimo, że nakładam je delikatnie i to od mniej więcej brody. I tak mi się wczoraj wydało, że mniej włosów poleciało niż zwykle. Dziś jedna z koleżanek zasugerowała, że to być może właśnie szampon Babydream jest całą przyczyną. Wcześniej nie przyszło mi to nawet na myśl. Co więcej druga z koleżanek, która również stosuje BD po raptem jednym myciu innym szamponem zauważyła znaczną poprawę. Ja jestem drugi dzień po myciu szamponem z SLeS, dzisiaj umyłam barwą, trochę mi szkoda moich włosów po tym jak się naczytałam jaki to sles jest dla nich mocny i szkodliwy, ale po raptem drugim dniu mycia zwykłym szamponem wypadła mi połowa tego co ostatnio.

Czy to przypadek, czy odnalazł się cały winowajca?

Od soboty biorę jedynie skrzyp w tabletkach, ale to na pewno nie jego sprawka ;) dzisiaj też mój pierwszy dzień z herbatą: pokrzywą :) drożdże wypróbuję dopiero w weekend, ponieważ nie chcę straszyć ich ewentualnym późniejszym "zapachem" na głowie. Muszę też zaopatrzyć się w któryś suplement o którym wspominałam niżej, ale powoli :)

Tutaj porównanie włosów, gdy bardzo wypadały i zdjęcie z dzisiaj, może na zdjęciu tak tego nie widać, ale ja naprawdę czułam różnicę, dużo mniej włosów zostawało mi w rękach.
Zobaczymy co będzie dalej, jeszcze ostatecznie nie osądzam Babydreamu.


(kliknij na zdjęcie - będzie większe)
A Wy co sądzicie? ;)

9 komentarzy:

  1. Też mam problem z wypadaniem włosów i to rzeczywiście zalezy od szamponu i odżywek. Niestety nie znalazłam idealnego rozwiązania bo staram się zmieniać szampony co jakiś czas i od czasu do czasu stosuję odżywcze maseczki z witaminami i to jakoś pomaga.

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://www.kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyczyną może być też choroba tarczycy, proponuję zbadanie TSH, ok 20zł. Mi strasznie wypadały w czasie brania chemii. Nie wyłysiałam na szczęście ale codziennie zostawało mnóstwo na szczotce czy ręczniku. Po tym okresie wszystko wróciło do normy. O żadnych suplementach nie było mowy z powodu uszkodzenia wątroby. Myślę że odpowiednia dieta też Ci powinna pomóc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po skrzypie powinny Ci się poprawić włoski, akurat mnie skrzyp pomógł i siemię lniane

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Blog ;) Zapraszam i pozdrawiam! :* http://life-of-miracidium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. używanie szamponów z sls jest szkodliwe ale bez przesady jeszcze nikt od tego nie umarł należy do tego podejść z dystansem a nie wierzyć we wszystko co się przeczyta
    mi też wypadają włosy i też używam baby dream i innych szamponów też ale coś może w tym jest ze to od dziecięcego szamponu
    wiem jak kidyś reklamowały blogerki płyn facelle do higieny jako że dobre to to do włosów ja umyłam parę razy i zauważyłam ze po tym mi włosy wypadają i nic to nie robi fajnego
    dlatego do wszystkiego należy podejść z dystansem i umiarem

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kosmetyki za niewielką cenę http://shinybox.pl/order/index/mode/subscription/?ref=bad3447

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry :)

    Chyba to mógł być BD, bo u mnie było dokładnie to samo. Przy myciu BD - odpływ wanny pełen włosów. Po użyciu innego szamponu - o wiele mniej. BD zużyłam do prania pędzelków i czasami np. delikatnej garderoby, trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mozesz nim myż 1-2 w tygodniu, on jest oczyszczający i wysusza skórę głoowy

    OdpowiedzUsuń
  9. mozesz nim myż 1-2 w tygodniu, on jest oczyszczający i wysusza skórę głoowy

    OdpowiedzUsuń