środa, 8 maja 2013

Biovax, olejek łopianowy

Od pewnego czasu zastanawiałam się nad zakupem jakiegoś produktu z Biovaxu, po internetowych poszukiwaniach zdecydowałam się na dwie rzeczy : intensywnie regenerującą maseczkę do włosów suchych i zniszczonych WIZAŻ(bardzo spodobał mi się jej skład), oraz serum A+E na końcówki WIZAŻ, a że byłam w  Super-Pharm do której mi na codzień nie po drodze i była jeszcze promocja, którą widziałam już jakiś czas temu skusiłam się na zakup maseczki, a w zestawie dołączony jest czepek i próbka serum :) obecnie do końcówek używam Mariona i jestem bardzo z niego zadowolona, ale chętnie sprawdzę też serum z Biovaxu :D.




Serum jeszcze nie używałam, ale maseczkę od razu :D ma miły zapach, zużyłam jej mało, czyli jest wydajna, nałożyłam ją pod czepek dołączony do zestawu na dość długo, ponieważ oglądałam seriale :) po ok. 1,5h spłukałam maskę i jestem z niej bardzo zadowolona, chyba przypadła do gustu moim włosom i są po niej miłe w dotyku i sypkie, jakby dobrze odżywione ;) dobrze, że nie odwlekałam jeszcze bardziej jej zakupu.











Olejek łopianowy ze skrzypem polnym kupiłam z myślą o moich wypadających włosach, ale chyba będę musiała odstawić oleje na  jakiś czas, ponieważ przy ich aplikacji moje włosy bardzo wypadają, muszę postarać się zwalczyć ten problem, a potem powoli zaprzyjaźniać się z olejami, w ten sposób - polecam, bardzo przydatny wpis :)









a oto moje dzisiejsze włoski, wyschły same z siebie, a że poszłam spać z wilgotnymi to poodgniatały się od spania, mogłam zapleść je w warkoczyk :(



 Ostatnio w ogóle nie wychodzą mi zdjęcia, albo jakoś krzywo ustawie aparat, albo wyjdzie niewyraźnie. Przydałby mi się w końcu jakiś dobry, bo ten mój jest chyba z epoki dinozaurów :D
mam nadzieje, że już niedługo ;)


pomyślałam, że stworze post - "ściągę" w którym umieszczę informacje na temat sposobów likwidacji wypadania włosów, które będą dla mnie osiągalne i które postanowię stosować i wtedy będę miała wszystko w 1 miejscu, bo tak to zawsze muszę na nowo szperać w internecie. 

mało tych włosów na mojej głowie....








Muszę jeszcze stworzyć post o moich upatrzonych produktach, które z czasem zamierzam nabyć :)


1 komentarz:

  1. Ja mam olejek łopianowy, ale z czerwoną papryką i polecam, bo po 3 użyciach na noc mam już malutkie baby hair :) Moje włosy także niestety wypadają, chętnie przeczytam Twoją "ściągę" o wypadaniu :)

    OdpowiedzUsuń