środa, 8 maja 2013

walka z wypadaniem

Tak jak wspominałam muszę zacząć poważnie walczyć z wypadaniem włosów, szukałam sposobów na różnych włosowych blogach i zdecydowałam się na poniższe metody :

WEWNĘTRZNIE

suplementy : Calcium Pantothenicum, o którym napisała Anwen, lub polecony przez bloggerkę Biotebal,
tran




- herbatki : pokrzywa, skrzp
lub picie natki pietruszki zmiksowaną np. z owocami i jogurtem naturalnym


ZEWNĘTRZNIE

- maska drożdżowa: znalazłam dwa ciekawe przepisy i pewnie będę używać ich obu:
I - 1/4 kostki drożdży zalać ciepłą wodą (tylko tyle, by je rozpuścić) + trochę maski (przepis Anwen)
II - 1/2 kostki drożdży, łyżka jogurtu i oleju (przepis znaleziony u Mysi) - ja jeżeli będę sięgać po ten przepis raczej zrezygnuję z dodatku oleju, będę musiała wypróbować co będzie się lepiej sprawdzać, jeżeli jednak będę dodawać to będzie to olejek łopianowy :) oczywiście maski głównie z myślą o skalpie


- wcierka : kozieradka, stosuję ją już pewien czas, jednak efektów nie widzę, ale będę ją jeszcze stosować
+ inne, przykładowe  wcierki do wyboru: KLIK polecam zajrzeć :)

Dobre połączenie? 
Może macie jakieś rady? :)


13 komentarzy:

  1. faktycznie, podobne włoski :) moje włosy uwielbiają odżywki z Garniera ( Awokado&Karite, Fruity Passion), żel lniany w każdej postaci - czy to jako maska, płukanka czy właśnie żel. Z szamponów Babydream, odżywki b/s to Joanna, szczególnie miód i cytryna. A i jeszcze połączenie maski z Alterry i Isany pielęgnującej :D A twoje?

    + będę zaglądać do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mam problemu z wypadaniem włosów z czego jestem szczęśliwa, ale jak dowiem się o czymś skutecznym to dam znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też długo brałam CP ale marny miałam efekt, a na wypadanie włosów,bardzo polecam Ci biotebal, 3msc kuracja tymi tabletkami mnie wyleczyła i efekt sie utrzymuje :)! tez chcialabym zaczac pic pokrzywe,ale nie wiem czy dam rade :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiszę go do listy, dzięki! :) hm ja właśnie się zastanawiam jak smakuje :D jeszcze nie kupiłam:)

      Usuń
    2. sa takie male tabletki, nie ma problemu z połknięciem :) jak traciłam duzo włosów to on, z szamponem i maską biovaxu przeciw wypadaniu,wlasciwie ograniczyli to do minimum :)

      Usuń
    3. no i właśnie chyba o niego poproszę w aptece :)

      Usuń
  4. Ja właśnie mam zamiar kupić sobie wcierkę Jantar, tylko nie mam pewności co do jej działania. Przede wszystkim chciałabym spowodować u siebie większy i szybszy wzrost włosów (hoduję odrost i powracam do naturalnych). Na wypadanie polecam LRP Kerium, zresztą przeczytaj u mnie post o wcierkach na wypadanie, ktore sie u mnie sprawdziły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba nie umiem dobrze aplikować wcierek, bo wszyscy się tak zachwycają kozieradką, a ja efektów nie widzę :(

      Usuń
  5. przede wszystkim jeść zdrowo, owoce i warzywa to podstawa :) polecam pić natkę pietruszki, zmiksowaną np z innymi owocami i jogurtem naturalnym, włosy wtedy mocno zgęstnieją i będą zdrowsze. No i olejowanie :) o suplementach słyszałam że pomagają doraźnie, ale po odstawieniu problem powraca, do tego organizm mniej przyswaja witamin z pożywienia, ponieważ dostaje gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie przy olejach włosy mi lecą z głowy :( skutek picia natki brzmi zachęcająco :D moje włosy niestety nie mogą pochwalić się zaskakującą objętością, a dziś koleżanka-włosomaniaczka zasugerowała, że to babydream może być winowajcą wypadania

      Usuń
    2. natka pietruszki naprawde działa, tylko trzeba być systematycznym,no i efekt widoczny jest po około 2 miesiącach ale myślę, że warto :) jak wpiszesz to w googlach to można sporo poczytać na ten temat :)

      Usuń
  6. Ja to mam problem co sezon, zawsze od początku lata do poznej jesieni włosy mi lecą i nie ma nie bata ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już sama nie wiem co jest dobre na wypadanie ;( Miałam sporo rzeczy i nic nie pomagało ;/ Przy okazji zapraszam na moje dwa rozdania. W pierwszym do wygrania zestaw kosmetyków oraz pokrowiec na laptopa, a w drugim jeden z czterech zestawów kosmetyków od Quiz Cosmetics :)

    OdpowiedzUsuń