niedziela, 28 kwietnia 2013

olej + odżywka

Ostatnio wyczytałam w internecie, że konserwant behentrimonium chloride w połączeniu z olejem jest w stanie odbudować włosy. Okazało się, że ten konserwant zawiera moja odżywka Garniera avokado + karite więc ucieszyłam się, że nie muszę kupować czegoś nowego :) wczoraj przed snem wymieszałam odżywkę z olejem z orzechów włoskich i nałożyłam na włosy, proporcje były na oko, więcej oleju, mniej odżywki, ale nie były to duże różnice. Wszystko zawinęłam pod czepek i poszłam spać, rano włosy umyte szamponem babydream, odżywka d/s GlissKur (żółta) na 15 min, włosy wygładzone pod zimną wodą, potem odsączone w ręcznik, wcierka z kozieradki, odżywka b/s Naturia + skrobia w ilościach 1:1 na mokre włosy i tak je zostawiłam do wyschnięcia.

Włosy po naturalnym wyschnięciu ( jeszcze nierozczesane ) :
z fleszem / bez flesza



po rozczesaniu :



i ostatni krok, na rozczesane włosy, na końcówki Marion :




Włosy są bardzo przyjemne w dotyku, gładkie i miękkie, jednak nadal wyglądają na "sianiaste", mam nadzieję, że z czasem to zwalczę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz